Cherry Invazijo Priložnostne Poletje Trdna Ženske Camis Vrhovi Tank T-Majice, Majice Naramnice
sku: e928
sku: e928
Oznake: ulične iz svile, shein uradni trgovina, perilo telovnik, Cisterne, cisterne camis
Češnja se je rodil v majhnem mestu v srednje in vzhodne Kitajske.Obstaja češnjo, starejših od Češenj, ki raste v malih dvorišču, na drugem nadstropju.Ona gre skozi pomlad, poletje, jesen in zimo z češnjo.Češnja je babica je bila dobro znana po meri v majhnem mestu, in sosedje v majhnem mestu vprašal, Cherry je babica za šivanje oblačil.Neodvisni in samostojni babica obrnil majhno šivalni shop v dvonadstropna stavba z njo izjemne izdelave.En dan, Cherry je babica prinesla krožnik oprati češnje na jedilno mizo in vzel ven, ročno izdelana obleka iz spalnice za Češnja, da dajo na.Češnja je tako srečen!Ona je nežno pobožal obleko.Ljubezen za modno oblikovanje je koren iz tega, ona je postal zanima fashion design, ko je bila mlada, njena babica je bil navdušen nad njo že od otroštva, in Češnja je bila odločena, da bo postala modna oblikovalka.V flash, v letu 2009, Češnja študiral na Michelangelo Akademiji za Likovno Umetnost v Italiji, majoring v modno oblikovanje.Ona doseči izjemne rezultate v šoli.Po diplomi se je ustanovila znamko oblačil Češnja invazijo z nekaj prijatelji.Prvotni Češnja invazija je bila v spomin Češnja je umrla babica.
Modna in športna še seksi je opravljanje Češnja invazijo blagovne znamke.Cherry invazijo znamka je mednarodno lastnosti in je bila vedno v ospredju oblačila umetnostne trende.Študij v tujini izkušnje v Italiji, narejene ustanovitelji so več mednarodnih razmišljanje in v prihodnost usmerjeno oblikovanje konceptov, in dodal, trenutno priljubljena varstvo okolja konceptov, uporaba, primerna za recikliranje, okolju prijaznih vlaken oblačila, drugačen od tradicionalnega športna oblačila, vključevanje seksi in modi, ustvarjanje obleko, kot sladko in lepo, kot češnje.Udobno in čisto je ustanovitelj je načrtovanje, filozofija, kot babica je ljubezen brez pridržkov.Z 20-30 let stare ženske kot glavno skupino kupcev, skozi blagovno znamko oblačil, da gre v prizadevanju za boljše življenje in hrepenenje, večno mlad, vedno polne solz.Babica je ljubezen se prenašajo iz generacije v generacijo skozi koncept blagovne znamke. . .
Zdaj je na voljo
Specifikacije